Автоматизована система стягнення податкового боргу – цифрове рішення, що мінімізує людський фактор
опубліковано 09 жовтня 2026 року о 15:19

Автоматизована система стягнення податкового боргу – цифрове рішення, що мінімізує людський фактор


Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує.

Автоматизована система стягнення податкового боргу діє за принципом максимальної автоматизації.

Усі операції проходять виключно у межах законодавства та застосовуються лише до юридичних осіб, які мають узгоджений податковий борг.

Механізм запускається лише після того, як платник отримав можливість добровільно виконати свої податкові зобов’язання.

Алгоритм роботи простий:

- щодня інформаційні системи ДПС автоматично формують інформацію про наявний податковий борг;

- система створює платіжну інструкцію;

- документ підписується електронним підписом;

- платіжна інструкція надходить до Державної казначейської служби України;

- після перевірки реквізитів Казначейство автоматично переадресовує її банку.

Автоматичне списання не відбувається несподівано. Механізм застосовується лише після того, як борг є узгодженим і платник мав усі можливості його добровільно сплатити.

Якщо ж юридична особа самостійно задекларувала податкові зобов’язання, але не сплатила їх протягом 90 днів, стягнення може проводитися без окремого рішення суду – відповідно до норм Податкового кодексу України.

Запровадження системи стало можливим завдяки електронній взаємодії між ДПС, Державною казначейською службою України та надавачами платіжних послуг.

Швидкість, прозорість і контрольованість процесу забезпечується проходженням усіх операцій через систему електронних платежів. Все працює виключно в межах закону.



Задекларована праця – захист трудових прав та підтримка економіки


Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує.

Задекларована праця – це оплачувана діяльність, яка здійснюється за трудовим договором.

Так, у разі офіційно оформлених трудових відносин найманий працівник має:

- безпечні та здорові умови праці;

- зафіксовані в трудовому договорі й посадовій інструкції посадові обов’язки;

- фіксовану тривалість робочого тижня (40 годин (до 60 годин у критичній інфраструктурі);

- регулярну, не нижче мінімальної заробітну плату, сплачені роботодавцем податки і єдиний внесок;

- оплачувану щорічну відпустку, додаткові відпустки тощо;

- виплати у випадку хвороби, народження дитини, нещасного випадку, пов’язаного з роботою та професійного захворювання;

- допомогу по безробіттю;

- нарахування пенсії.

Наголошуємо, що знання трудового права і неухильне його виконання є фундаментом для безпечної й результативної праці, а отже – і запорукою підтримки стабільної роботи економіки, що сьогодні надважливо.


Заявки на акцизні марки тепер можна подавати протягом усього місяця

Для платників податків, які працюють у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин для електронних сигарет, спрощено порядок подання попередніх заявок-розрахунків на придбання марок акцизного податку.

Уряд скасував конкретні строки подання таких заявок – до 8 та 18 числа відповідного місяця. Відтепер подати заявку-розрахунок або скоригувати її можна протягом усього місяця, в якому подаються заявки на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку.

Відповідні зміни передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2026 року № 1195, якою внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах.


Запит на отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків можна подати через Портал Дія

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) звертає увагу.

Пунктом 70.3 ст. 70 Податкового кодексу України передбачено, що до інформаційної бази Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) включаються дані про фізичних осіб, зокрема джерела отримання доходів, сума нарахованих та/або отриманих доходів та сума нарахованих та/або сплачених податків.

Порядок отримання відомостей з Державного реєстру встановлений Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (із змінами) (далі – Положення № 822).

Відповідно до п. 1 розд. X Положення № 822, фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.

Відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи (представника) щодо отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі (п. 2 розд. X Положення № 822).

Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу подає документ, що посвідчує особу, та заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору за формою № 10ДР (додаток 14). Представник додає до заяви за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя (абз. перший п. 4 розд. Х Положення № 822).

Пунктом 6 розд. Х Положення № 822 визначено, що контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру за формою, наведеною в додатку 15 до Положення № 822. У разі відсутності інформації про доходи в Державному реєстрі контролюючий орган надає відомості з Державного реєстру за формою, наведеною в додатку 15 прим. 1 до Положення № 822.

Отримати відомості про джерела/суми нарахованих доходів з Державного реєстру можна в один із таких способів:

в паперовій формі – шляхом звернення особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу відповідно до вимог розд. Положення № 822;

в електронній формі – шляхом надсилання запиту через мобільний додаток «Моя податкова» (застосунок «Моя податкова» в App Store або Google Play) або засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua) або засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (https://diia.gov.ua).

Таким чином будь-який громадянин України (старше 18 років) може подати запит на отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, з використанням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).

Для цього необхідно зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

Обрати період, за який громадянин хоче отримати інформацію.

Надіслати запит.

Отримати повідомлення про готовність надання відомостей на електронну адресу.

Воно буде доступним у розділі «Зверніть увагу» в кабінеті громадянина на Порталі Дія.

Самі відомості можна завантажити в розділі «Документи» в кабінеті громадянина на Порталі Дія.


Декларування доходів: податківці Дніпропетровщини розповіли про строки, способи подання та відповідальність

Фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) під час онлайн-зустрічі роз’яснили особливості декларування доходів громадян, отриманих у 2025 році, способи подання декларації та відповідальність за її неподання або несвоєчасне подання.

Податківці нагадали, що обов’язок подати декларацію мають фізичні особи, які отримували доходи, з яких під час виплати не був утриманий податок і які не звільнені від оподаткування. Зокрема, йдеться про іноземні доходи, доходи від отримання спадщини або подарунків, інвестиційні доходи, доходи від продажу рухомого майна, надання в оренду нерухомого чи рухомого майна, підприємницької та незалежної професійної діяльності, а також окремі види додаткового блага та списаної заборгованості.

Під час зустрічі фахівці звернули увагу на те, що подати декларацію можна у зручний для платника спосіб: особисто або через уповноважену особу, поштою або в електронній формі, у тому числі скориставшись Електронним кабінетом платника чи мобільним застосунком «Моя податкова».

Електронне подання значно спрощує процедуру. Частина інформації про доходи, майно та об’єкти нерухомості може автоматично використовуватися під час заповнення декларації на основі даних, наявних у податковій службі. Це дозволяє заощадити час та зменшити ризик технічних помилок.

Граничний термін подання декларації для більшості громадян – 1 травня 2026 року. Якщо за результатами декларування визначено податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, їх необхідно було сплатити до 31 липня 2026 року.

Окремо під час онлайн-зустрічі йшлося про відповідальність за неподання або несвоєчасне подання декларації. За таке порушення, зокрема передбачено штраф у розмірі 340 гривень за кожне неподання або несвоєчасне подання декларації. Також законодавством передбачена адміністративна відповідальність – попередження або штраф.

Податківці закликали громадян не зволікати з поданням декларацій. Своєчасне декларування – це не лише виконання податкового обов’язку, а й відповідальне ставлення до своїх зобов’язань перед державою, внесок кожного у підтримку держави, її стійкість та обороноздатність.


Фізична особа несвоєчасно подала податкову декларацію про майновий стан і доходи: відповідальність 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за минулий рік у порядку, встановленому законом.

Податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – до 01 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розд. IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (п.п. 49.18.4 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб врегульовано розд. ІV ПКУ, згідно з п. 162.1 ст. 162 якого платником податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), зокрема, є фізична особа – резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи.

Пунктом 179.1 ст. 179 ПКУ передбачено, що платник ПДФО зобов’язаний подавати річну податкову декларацію відповідно до ПКУ.

Відповідно до п. 110.1 ст. 110 ПКУ платники податків, податкові агенти, а також інші суб’єкти у випадках, прямо передбачених ПКУ, несуть фінансову відповідальність за вчинення податкових правопорушень.

Фізична особа – платник податку несе фінансову відповідальність за умови наявності на момент вчинення податкового правопорушення повної цивільної дієздатності (п. 110.2 ст. 110 ПКУ).

Законні представники платників податків – фізичних осіб згідно зі ст. 242 Цивільного кодексу України у разі невиконання обов’язків, визначених ПКУ, несуть фінансову відповідальність, встановлену для платників податків (п. 110.4 ст. 110 ПКУ).

Згідно з п. 120.1 ст. 120 ПКУ, неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, платежі, контроль за сплатою яких покладено на контролюючі органи, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 340 грн за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Таким чином, громадянин України (платник ПДФО – фізична особа), у якого виникає об’єкт оподаткування ПДФО та військовим збором, зобов’язаний подати податкову декларацію (крім випадків, передбачених п. 179.2 ст. 179 ПКУ) та сплатити відповідні податкові зобов’язання відповідно до ПКУ.

Водночас, несвоєчасне подання платником податків – фізичною особою податкової декларації, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 340 гривень.

Крім того, відповідно до ст. 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Як заповнюються реквізити «Отримувач» та «Призначення платежу» платіжної інструкції для зарахування коштів на та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) повідомляє.

Під час сплати внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю (далі – внесок) у реквізитах платіжної інструкції щодо отримувача зазначаються:

«Отримувач» – найменування органу Казначейства, на ім’я якого відкрито рахунок для зарахування надходжень внеску до державного бюджету (Головне управління Казначейства, далі – ГУК);

код отримувача – код згідно з ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім’я якого відкрито рахунок для зарахування надходжень внеску до державного бюджету;

рахунок отримувача – ІВАN рахунок територіального органу Казначейства, на ім’я якого відкрито рахунок для зарахування надходжень внеску до спеціального фонду державного бюджету для відповідної території за кодом класифікації доходів бюджету 50070100.

Наприклад:

«Отримувач» – ГУК у м. Києві/м. Київ

«Код отримувача» – 37993783

«Рахунок отримувача» – UA968999980313111230000026001.

У реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати внеску заповнюються поля:

«Код виду сплати» згідно з Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками; «Додаткова інформація запису» з інформацію щодо переказу коштів у довільній формі.

Наприклад:

у полі «Код виду сплати»: 101

у полі «Додаткова інформація запису»: сплата внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю за І квартал 2026 року.


Трудові відносини: оформлення в три кроки

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) повідомляє.

Трудовий договір – це надійний юридичний інструмент захисту прав та інтересів як працівника, так і роботодавця.

Трудовий договір з працівниками укладають юридичні особи, ФОПи та фізичні особи, які використовують найману працю.

До початку роботи працівника роботодавцю необхідно:

- в усній або письмовій формі укласти з ним трудовий договір;

- видати наказ або розпорядження про прийняття працівника на роботу (вказати посаду, оклад, умови роботи, тривалість робочого дня, випробувальний термін);

- за встановленою формою повідомити ДПС про прийняття працівника на роботу.

Після працівник може приступити до роботи.

Офіційно оформлені трудові відносини – це свідчення сумлінного виконання роботодавцем своїх зобов’язань:

- перед державою – щодо сплати податків, зборів і єдиного внеску;

- перед найманим працівником – щодо соціального захисту;

- перед партнерами – як доброчесного конкурента.


До уваги роботодавців!

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) звертає увагу, що на вебпорталі ДПС України (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/) оприлюднено, зокрема форми Звіту про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю (далі – Звіт).

Електронні формати Звіту:

- для ФОПів – F0500701;

- для юридичних осіб – J0500701.

Нагадуємо, що 25.09.2026 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.08.2026 № 453 «Про затвердження форми Звіту про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі – Наказ № 453).

Наказ № 453 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 25.09.2026 № 78 і форма Звіту діє з дня його офіційного опублікування, а саме – з 25 вересня 2026 року.


Трудовий договір: коли треба укладати і які документи необхідно надати роботодавцю

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) повідомляє.

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців.

У відносинах працівник – роботодавець завжди укладається трудовий договір.

Трудовий договір можна укласти в усній або письмовій формі.

Як правило, особа є працівником, якщо роботодавець:

- призначає її на посаду з певними обов’язками, визначає режим роботи та робочий час;

- контролює, як, коли і де така особа виконує роботу;

- сплачує фіксовану погодинну, щотижневу або місячну заробітну плату;

- платить за процес праці, а не за її результат;

- надає матеріали та обладнання для виконання роботи;

- надає вихідні дні та оплачувані відпустки тощо.

Для укладання трудового договору працівник має надати роботодавцю:

- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);

- трудову книжку (за наявності).

Якщо це необхідно для роботи, роботодавець може попросити надати документи про освіту, довідку про стан здоров’я тощо.


Продаж товарів з частковою оплатою/оплатою з розстроченням платежу: як проводити розрахунки?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) повідомляє.

При продажу товарів з оплатою декількома платежами (передплата і післяплата; часткова оплата з подальшим розстроченням платежу тощо) продавець повинен оформити і видати окремий фіскальний касовий чек на кожну частину розрахунку за умови прийняття готівки чи платіжних карток від покупця.

За умови оплати покупцем коштів на поточний рахунок продавця (за реквізитами у форматі IBAN) РРО/ПРРО може не застосовуватись.

У разі застосування різних способів розрахунків, наприклад, один платіж на поточний рахунок продавця за реквізитами у форматі IBAN, а інший – готівкою, обов’язковим є видача фіскального касового чека саме на приймання готівки (при цьому чек має включати в себе раніше отриману суму оплати).

У ПРРО від ДПС надано користувачу можливість, після виконання дії «Сформувати чек», обрати відповідний вид оплати за товар (послугу). У вікні «Умови оплати» користувач обирає вид оплати за товар (послугу): передплата, чергова сплата, остаточний розрахунок, тощо.

При обранні виду оплати «Передплата» зазначається інформація про суму часткової оплати, яку буде отримано за товар (послугу).

При обранні оплати «Чергова сплата» зазначається інформація про суму раніше отриманих оплат за товар (послугу), суму чергової сплати у гривневому еквіваленті, яку буде отримано за товар (послугу), фіскальний номер чека, за яким було здійснено передплату за товар (послугу).

При обранні виду оплати «Остаточний розрахунок» зазначається інформація про суму раніше отриманих оплат за товар (послугу), суму остаточного розрахунку, фіскальний номер чека, за яким було здійснено передплату за товар (послугу).


Сплачений роботодавцем єдиний внесок забезпечує застрахованій особі соціальний захист 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) акцентує увагу.

Єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування (єдиний внесок), що сплачує роботодавець за найманих працівників, забезпечує застрахованим особам повний пакет соціальних гарантій.

Коли працівник працює офіційно, він має доступ до наявної інформації в державних цільових фондах стосовно виплат, які фінансуються через надходження єдиного внеску. Це надає можливість застрахованій особі самостійно контролювати сплату єдиного внеску і здійснювати моніторинг страхового стажу.

Базова ставка єдиного внеску 22 % від заробітної плати.

Офіційне оформлення трудових відносин і сплата єдиного внеску гарантують своєчасні виплати:

- лікарняних у разі хвороби працівника;

- під час декретного лікарняного та декретної відпустки;

- у разі призупинення трудового договору чи втрати роботи.

Сплата єдиного внеску – це також гарантія зарахування страхового стажу для нарахування майбутньої пенсії.

Наголошуємо, що працівники, які працюють неофіційно, позбавляють себе соціальних виплат і гарантій.


Контакт-центр ДПС відкрив окрему телефонну лінію для консультацій постраждалого від війни бізнесу

Постраждали від війни та маєте запитання щодо податків? Контакт-центр ДПС запустив окрему телефонну лінію для бізнесу, який зазнав впливу воєнних дій.

Щоб отримати консультацію саме для постраждалого від війни бізнесу, у головному голосовому меню потрібно натиснути кнопку «7», після чого обрати потрібну тематику.

Зокрема, можна отримати консультації щодо:

- податку на додану вартість – кнопка «1»;

- спрощеної системи оподаткування – кнопка «2»;

- плати за землю та податку на нерухоме майно – кнопка «3»;

- загальних питань подання документів – кнопка «4»;

- інших податків та зборів – кнопка «5».

У розділі «Інші податки та збори» можна додатково обрати питання щодо податку на прибуток; загальної системи оподаткування, військового збору та єдиного внеску; акцизного податку і ліцензування; обліку платників; перевірок та відповідальності.

Номери телефонів Контакт-центру ДПС

Для мобільних операторів:

0 500 501 007 – Vodafone

0 770 501 007 – Київстар

0 730 501 007 – Lifecell

Також можна телефонувати за номером 0 800 501 007. Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні, з мобільних – відповідно до тарифів операторів.

Для тих, хто перебуває за межами України, доступні номери:

+380 44 454 16 13

+380 50 050 10 07

+380 73 050 10 07

+380 77 050 10 07

Окрема телефонна лінія – ще один спосіб отримати оперативну інформацію та фахову допомогу з податкових питань, які виникають у бізнесу, постраждалого від війни.

Фахівці Контакт-центру ДПС надають інформаційно-довідкову допомогу з податкових питань щодня, крім суботи та неділі, з 8:00 до 19:00, а у п’ятницю до 18:00.

Крім того, для допомоги постраждалим підприємцям Державна податкова служба запустила «гарячі лінії» в регіонах.

Бізнес також завжди може звернутися за допомогою до Офісів податкових консультантів.


Громадяни можуть самостійно збільшити свій страховий стаж

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) звертає увагу, що єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування ( єдиний внесок) є одним із основних джерел фінансування системи соціального страхування. Саме від його сплати залежить формування страхового стажу.

Що таке страховий стаж і чому він важливий

Страховий стаж – це основа соціального захисту. Від нього залежить право на пенсію, лікарняні, допомогу по безробіттю та інші соціальні виплати.

Де перевірити свій стаж

Перевірити страховий стаж можна онлайн через портал Пенсійного фонду України в особистому кабінеті (за допомогою електронного підпису). Там доступна інформація про:

- страховий стаж;

- зарплату, з якої сплачено внески;

- дані з електронної трудової книжки;

- чи сплачує роботодавець внески вчасно.

Громадяни можуть самостійно збільшити свій страховий стаж, якщо для виходу на пенсію не вистачає кількох років. Для цього передбачена можливість добровільної сплати єдиного внеску.

Одноразова сплата за минулі періоди 

Можна оплатити ті місяці, коли людина не працювала офіційно та не займалася підприємницькою діяльністю. У 2026 році мінімальний внесок становить 3804,68 грн за кожен місяць такого стажу. Кошти необхідно сплатити протягом 10 днів після укладення договору.

Добровільна участь 

Громадяни можуть укласти договір щонайменше на один рік та сплачувати внески щомісяця. У 2026 році мінімальна сума становить 1902,34 грн на місяць.

Для укладення договору необхідно звернутися до податкової служби за місцем проживання та подати відповідну заяву в паперовій або електронній формі.

Детальніше – за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/1001438.html


Про наявність (відсутність) у громадянина податкового боргу інформацію можна отримати в Електронному кабінеті

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує.

Якщо у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Доступ до інформації про податковий борг мають платники податку, у тому числі фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктом господарювання, та які є користувачами:

► Електронного кабінету:

- меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає користувачу Електронного кабінету доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів;

- меню «Вхідні / вихідні документи» містить направлені платнику інформаційні повідомлення про податковий борг (заборгованість) із наданням реквізитів її сплати;

► мобільного застосунку «Моя податкова»:

- розділ «Сплата податків» та розділ «Мої дані» надає доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом;

- розділ «Повідомлення» містить інформаційні повідомлення про наявність податкового боргу та повідомлень про наявність узгодженого податкового зобов’язання.

Довідково: п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України. 


Захисники-підприємці мають право на податкові пільги: як ними скористатися

Фізичні особи – підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність і стали на захист України, можуть скористатися звільненням від сплати низки податків та єдиного внеску за себе на період військової служби.

Пільга поширюється на самозайнятих осіб, які були призвані на військову службу під час мобілізації або уклали контракт. При цьому вони мають бути зареєстровані як ФОП або самозайняті особи до моменту призову чи укладення контракту.

Від яких платежів звільняються захисники?

На період військової служби, але не раніше 24 лютого 2022 року, такі особи звільняються від обов’язку за себе:

- нараховувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок, військовий збір;

- подавати податкову звітність із зазначених податків.

Звільнення застосовується навіть у випадку, якщо ФОП має найманих працівників або продовжує отримувати дохід від господарської діяльності під час проходження військової служби.

Також не сплачується ЄСВ, якщо ФОП не має найманих працівників.

Коли починає діяти пільга?

Звільнення діє з першого числа місяця, в якому особу було призвано на військову службу або укладено контракт, і до останнього дня місяця, в якому відбулася демобілізація або звільнення з військової служби.

Як скористатися правом на звільнення?

Підставою для такого звільнення є відомості, отримані ДПС з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Реєстр), про дату мобілізації, укладання контракту, демобілізації (звільнення з військової служби) самозайнятої особи.

У разі відсутності в Реєстрі або неотримання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомостей про дату мобілізації, укладення контракту, мобілізований ФОП може звернутися до податкового органу за місцем реєстрації та надати копію військового квитка або іншого документа, що підтверджує призов на військову службу під час мобілізації на особливий період, або копію контракту.

Звернутися до податкового органу може сам платник або його представник за довіреністю.

Де отримати консультацію?

Якщо виникли запитання щодо застосування пільги або порядку подання документів, захисники-підприємці та їх представники можуть звернутися безпосередньо до податкового органу, де перебувають на обліку.

Також отримати роз’яснення можна в Офісах податкових консультантів, які працюють у територіальних органах ДПС. Тут нададуть практичну допомогу з питань оподаткування.

Для підтримки захисників-підприємців у територіальних органах ДПС також діють спеціальні «гарячі лінії», за якими можна отримати консультацію.


Сплатити земельний податок можна через мобільний додаток банку або через кас у банку

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує платникам про приклади сплати податкових зобов’язань зі сплати за землю та інших майнових податків.

Приклад 1. Сплата через мобільний застосунок банку

Щоб сплатити податкове зобов’язання через мобільний додаток банку:

- відкрийте застосунок у мобільному телефоні та оберіть розділ для сплати податків;

- заповніть платіжну інструкцію, вказавши:

власний податковий номер та ПІБ (автоматично заповнюється банком);

найменування та код органу Казначейства, номер ІВАN рахунку
(використовується інформація з податкового повідомлення – рішення на сплату земельного податку, отриманого громадянином від органу ДПС);

суму земельного податку (використовується інформація з податкового повідомлення – рішення на сплату земельного податку, отриманого громадянином від органу ДПС);

призначення платежу:

код виду сплати: 101 (зазначається 3-х значне число);

додаткова інформація запису: сплата земельного податку за 2025 рік згідно з ППР (короткий опис у довільній формі інформації про податок, який сплачується, та звітний період).

Наступний крок:

- перевірте, що всі дані, заповнені у платіжній інструкції є вірними (у т. ч. власний податковий номер громадянина),

- підтвердить платіж.

Важливо: при сплаті платежів за громадянина, який має податкові зобов’язання з земельного податку, платник заповнює податковий номер та ПІБ того громадянина, податкові зобов’язання з земельного податку якого сплачуються, у реквізитах «Найменування фактичного платника» та «Код фактичного платника» платіжної інструкції.


Приклад 2. Сплата через касу банку

Для сплати у касі банку надайте касиру таку інформацію:

- власний податковий номер та ПІБ;

найменування та код органу Казначейства, номер ІВАN рахунку (з податкового повідомлення – рішення на сплату земельного податку, отриманого громадянином від органу ДПС);

- сума земельного податку (з податкового повідомлення – рішення на сплату земельного податку, отриманого громадянином від органу ДПС);

- призначення платежу:

код виду сплати: 101 (зазначається 3-х значне число);

додаткова інформація запису: сплата земельного податку за 2025 рік згідно з ППР (короткий опис у довільній формі інформації про податок, який сплачується, та звітний період).

Наступний крок:

- перевірте правильність даних, заповнених касиром банку у платіжній інструкції (у т. ч. власний податковий номер громадянина),

- власноруч підпишіть правильність реквізитів платіжної інструкції для подальшого виконання її банком.

Важливо: при сплаті платежів за громадянина, який має податкові зобов’язання з земельного податку, платник надає касиру банку інформацію щодо податкового номеру та ПІБ того громадянина, податкові зобов’язання з земельного податку якого сплачуються.

Якщо реквізити платіжної інструкції заповнено без помилок, то сплачені кошти будуть зараховані до бюджету як надходження земельного податку від платника, який має податкові зобов’язання з цього податку, та зараховані в його інтегровану картку.

Результат: на наступний день після здійснення платежу платник зможе перевірити таке зарахування у приватній частині Електронного кабінету.


еАкциз: які СГ та яким чином можуть долучитись до бета-тестування?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) інформує.

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 року № 1142 «Деякі питання створення та функціонування Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах» визначено, що з 01 березня 2025 року до 11 жовтня 2026 року (включно) проводиться випробування функціонування програмного забезпечення Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (далі – Електронна система) у тестовому режимі, на засадах добровільності, безоплатності, за участю суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або імпорт та/або оптову та/або роздрібну торгівлю товарами (продукцією), маркованими графічними елементами електронних марок акцизного податку.

Порядок доступу учасників випробування, які виявили бажання взяти участь у випробуванні функціонування програмного забезпечення Електронної системи у тестовому режимі визначається державним підприємством «ДІЯ», що належить до сфери управління Міністерства цифрової трансформації.

У період з 01 березня 2025 року до 11 жовтня 2026 року (включно) під час проведення випробування функціонування програмного забезпечення Електронної системи у тестовому режимі забезпечується можливість проведення тестових випробувань процесів маркування та електронної простежуваності обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах.

Інформація, що створена та внесена в Електронну систему під час випробування функціонування програмного забезпечення Електронної системи у тестовому режимі, не зберігається в Електронній системі та видаляється після завершення строку дії тестового режиму експлуатації.

Для отримання доступу до бета-тестування Електронної системи суб’єкт господарювання повинен:

бути зареєстрований в установленому законодавством порядку та мати чинну ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності (виробництво, оптова торгівля, роздрібна торгівля) алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах;

мати необхідне обладнання та програмне забезпечення для роботи з Електронною системою, а також забезпечити підключення до мережі Інтернет;

мати та використовувати для реєстрації, автентифікації та роботи в Електронній системі кваліфікований електронний підпис, який підтверджує його належність до суб’єкта господарювання.

Суб’єкт господарювання зобов’язаний додержуватись вимог нормативно-правових актів та технічної документації, що регламентують порядок функціонування Електронної системи.

Долучитись до бета-тестування Електронної системи суб’єкти господарювання можуть шляхом реєстрації за посиланням https://my.xtrace.gov.ua/.


Щодо надання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) щодо: чи може контролюючий орган надати платнику податків (ЮО, ФОП, ФО) у паперовій формі декілька оригіналів довідки-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів для пред’явлення за місцем вимоги, повідомляє.

Форма довідки-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів (далі – Довідка) та Порядок підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.08.2022 № 248 (із змінами та доповненнями).

Порядок визначає процедуру видачі Довідки платнику податків – особі (юридичній або фізичній), яка є резидентом України у розумінні Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та міжнародних договорів України про уникнення подвійного оподаткування, а також підтвердження статусу податкового резидента України на документах за спеціальними формами, затвердженими іноземними компетентними органами, з метою застосування зазначених договорів до доходів, отриманих платниками податків із джерел в іноземній державі (п. 1 Порядку).

Відповідно до п. 2 Порядку надання Довідки або підтвердження статусу податкового резидента України на документах за спеціальними формами, затвердженими іноземними компетентними органами, здійснюється безоплатно на підставі Заяви про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування платника податків за формою, наведеною у додатку до Порядку (далі – Заява).

Пунктом 3 Порядку визначено, що Заява подається платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за основним місцем обліку, а у разі подання Заяви на отримання Довідки платниками податків – фізичними особами, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання або не мають постійного місця проживання, – до будь-якого контролюючого органу. Заяву за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог, встановлених розд. II ПКУ.

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог, встановлених розд. II ПКУ (абзац дев’ятий п. 5 Порядку).

Слід зазначити, що формою Заяви передбачено отримання платником податків одного екземпляра оригіналу Довідки за відповідний звітний (податковий) період (рік).

Разом з тим платник податків не обмежений у кількості подання таких Заяв.

Тому, контролюючий орган може надати платнику податків (юридичній особі, фізичній особі – підприємцю, фізичній особі) Довідку у паперовій формі за відповідний звітний (податковий) період (рік) для пред’явлення за місцем вимоги за результатами розгляду кожної поданої Заяви.


Заява про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування: які документи повинен мати представник платника?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) повідомляє.

Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19.08.2022 № 248 (далі – Порядок), заява за формою, наведеною у додатку до Порядку (далі – Заява), подається платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за основним місцем обліку, а у разі подання Заяви на отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів платниками податків – фізичними особами, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання або не мають постійного місця проживання, – до будь-якого контролюючого органу. Заяву за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог, встановлених розд. II Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Згідно зі ст. 237 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю (частина перша ст. 244 ЦКУ).

Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами (ст. 246 ЦКУ).

Пунктом 19.2 ст. 19 ПКУ визначено, що представниками платника податків визнаються особи, які можуть здійснювати представництво його законних інтересів та ведення справ, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Довіреність, видана платником податків – фізичною особою на представництво його інтересів та ведення справ, пов’язаних із сплатою податків, має бути засвідчена відповідно до чинного законодавства.

Статтею 34 Закону України «Про нотаріат» визначено, що однією з нотаріальних дій, які вчиняють нотаріуси, є посвідчення правочинів, в тому числі довіреностей.

Враховуючи зазначене, представник (уповноважена особа) юридичної особи при поданні Заяви повинен мати довіреність, видану керівником такої юридичної особи або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, документ, що посвідчує особу представника.

Представник (уповноважена особа) фізичної особи та фізичної особи – підприємця при поданні Заяви повинен мати довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку та документ, що посвідчує особу представника.


Випадки, за яких без згоди фізичної особи контролюючий орган має право надавати відомості із ДРФО стосовно доходів фізособи

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) звертає увагу.

Персональні дані фізичних осіб – платників податків із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО) є інформацією з обмеженим доступом.

Без згоди фізичної особи – платника податків її персональні дані можуть передаватися у таких випадках, зокрема:

1) за рішенням суду;

2) коли передача персональних даних прямо передбачена законом України і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема:

органам державної виконавчої служби та приватним виконавцям на їх письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України «Про виконавче провадження», щодо персональних даних фізичної особи з ДРФО.

3) отримання запиту від інших органів державної влади і місцевого самоврядування, що діють у межах повноважень, наданих законодавством України відповідно до нормативно-правових актів щодо взаємодії обміну або отримання інформації з ДРФО.

На сьогодні відповідно до Порядку надання інформації Державною податковою службою України на запити органів державної виконавчої служби та приватних виконавців, затвердженого спільним наказом Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 21.07.2020 № 2483/5/436 (із змінами), ДПС надає на запити органів державної виконавчої служби інформацію з ДРФО, зокрема, про джерела отримання доходів боржників – фізичних осіб.


Сервіс «ЕК для громадян»: як фізособі внести зміни до відомостей про об’єкти оподаткування, якщо у розділі «Загальна інформація про платника» відображена недостовірна інформація?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) інформує.

Підпунктом 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (податок) мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо наявної нерухомості.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за своєю податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Відповідно до абзацу першого п. 4 Порядку подання відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 476, Мін’юст подає ДПС відомості про об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх частки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів (далі – нерухоме майно).

Інформація про нерухоме майно, яка подається Мін’юстом до ДПС, формується за даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Згідно з частиною першою ст. 9 Закону України від 01 липня 2004 року № 1952-ІV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно» (із мінами та доповненнями) (далі – Закон № 1952) до повноважень суб’єктів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень належить, зокрема, забезпечення ведення Державного реєстру прав.

Відповідно до абзацу другого частини другої ст. 26 Закону № 1952 у разі виявлення технічної помилки, допущеної під час внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права, обтяження речових прав, зокрема, помилки у відомостях про суб’єкта речового права, обтяження, відомостях про речове право, обтяження, відомостях про нерухоме майно, у тому числі його технічних характеристиках, або якщо відбулося виправлення такої помилки в документах, що подавалися для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, або відбулася зміна адреси об’єкта нерухомого майна, такі помилки, відомості виправляються державним реєстратором на підставі, зокрема, заяви особи, відомості про речові права, обтяження речових прав якої містять таку помилку, відомості.

Частиною першою ст. 10 Закону № 1952 визначено, що державним реєстратором є:

громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Мін’юстом, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

нотаріус;

державний, приватний виконавець – у разі накладення/зняття таким виконавцем арешту на нерухоме майно під час примусового виконання рішень відповідно до закону.

Суб’єктами державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації (п. 2 частини першої ст. 6 Закону № 1952).

Отже, фізична особа у випадку відображення недостовірної інформації про об’єкти оподаткування у розділі «Загальна інформація про платника» меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету має право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою з метою проведення звірки, або до державного реєстратора, якщо помилка міститься у відомостях Державного реєстру прав.


Звіт про контрольовані операції: запроваджено нові коди ознак пов’язаності осіб 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) інформує.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 червня 2026 року № 312 «Про внесення змін до форми Звіту про контрольовані операції та Порядку складання Звіту про контрольовані операції», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 червня 2026 року за № 931/46325 (далі – Наказ № 312), внесені зміни до Порядку складання Звіту про контрольовані операції, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04 лютого 2016 року за № 187/28317) (із змінами) (далі – Порядок) та Додатку 2 до цього Порядку, а саме доповнено ознаки пов’язаності осіб новими кодами:

525 - Доходи (виручка) юридичної особи – резидента від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням непрямих податків), окремій юридичній особі – нерезиденту або окремому іноземному утворенню без статусу юридичної особи (зокрема нерезиденту, який провадить господарську діяльність через постійне представництво на території України) протягом календарного року становлять 75 і більше відсотків доходів (виручки) такої юридичної особи – резидента від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням непрямих податків) всім нерезидентам, за умови що такі доходи становлять 50 і більше відсотків загальної суми доходу такої юридичної особи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за правилами бухгалтерського обліку відповідно до підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України на момент здійснення контрольованої операції»;

526 - Вартість продукції (товарів, робіт, послуг), придбаної юридичною особою - резидентом в іншої окремої юридичної особи – нерезидента або окремого іноземного утворення без статусу юридичної особи (зокрема у нерезидента, який провадить господарську діяльність через постійне представництво на території України) протягом календарного року, становить 75 і більше відсотків вартості продукції (товарів, робіт, послуг), придбаної такою особою у всіх нерезидентів, за умови що сума таких операцій з придбання становить 50 і більше відсотків загальної вартості продукції (товарів, робіт, послуг), придбаної такою юридичною особою – резидентом.

Звертаємо увагу, що Звіт про контрольовані операції, здійснені платниками податків протягом 2025 звітного року, має бути складений та поданий до контролюючого органу за оновленою формою та у Порядку, затвердженими Наказом № 312.

Водночас, Звіти про контрольовані операції, здійснені платниками податків протягом 2025 звітного року, подані платниками до набрання чинності Наказом № 312 та розробки відповідних електронних форматів для надання Звіту про контрольовані операції за оновленою формою, вважаються дійсними.

Детальніше – у листі ДПС від 28.07.2026 № 17335/7/99-00-21-02-03-07, який розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/80229.html.


Комунікаційна податкова платформа – взаємодія з бізнесом та громадськістю в ефективному форматі

Потребуєте детальних роз’яснень законодавства?

Необхідно оперативно вирішити нагальні питання податкової сфери?

Маєте пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою?

Звертайтесь на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Звернення від представників бізнесу та громадськості приймаються на електронну скриньку dp.ikc@tax.gov.ua.


Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Кам’янський район) нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних та юридичних осіб (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).

Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Крок 1 

Наберіть номери телефонів 0 500 501 007, 0 770 501 007, 0 730 501 007 та 0 800 501 007.

Крок 2 

Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач з 8.00 до 19.00, у п'ятницю з 8.00 до 18.00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть 1.

Крок 3 

Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.

При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Також Інформацію можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, єдиного внеску, що надходять електронною поштою.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux